Project omschrijving

WHOOOM, THERE IT IS!

HollydÉ

WHOOOM, THERE IT IS!

STARTUP
ROULETTE

Kidsfestival Hollydé in de Performance Factory.

Om het leed van het thuis blijven iets te verlichten, organiseerde de Performance Factory een kidsfestival. Terwijl de ouders genieten van een hapje en drankje bij de Twentsche Foodhal, vermaakten de kinderen zich in de Performance Factory onder andere met dans, theater en muziek!

Glo Entertainment, het Bouwlab, POPsCool, de Theatermakerij en de Twentsche Foodhal hebben de handen ineen geslagen voor een dag vol plezier. Denk bijvoorbeeld aan een kidsdisco verzorgt door POPsCOOL, pixel art maken bij het Bouwlab of een improvisatieworkshop theater bij de Theatermakerij.

Whooom ontwikkelde een kleurrijke campagne voor het festival en fotografeerde het evenement.

De campagne staat in het teken van Hollywood, waar de naam Hollydé vandaan komt. Kinderen die in de spotlight staan en een dag dat voor hun is. Met letters gebasseerd op het echte hollywood en kleurrijke illustraties kreeg je een verrassend resultaat.